
Το υπουργείο Παιδείας ανακοινώνει διθυραμβικώς την εισαγωγή των «Δεξιοτήτων». Μια παροιμία στην γενέτειρά μου Πιερία λέει: «Η ψείρα μας στον Έλυμπο και μεις στα πανηγύρια». Δεν κοιτάμε τα χάλια μας, αλλά τρέχουμε στα «παγγύρια». Αντί να αλλάξει τα απαράδεκτα και καταστροφικά για την μόρφωση των μαθητών μας βιβλία «Γλώσσας», κομπάζει κιόλας για τις προκοπές του. Επειδή η επανάληψη μήτηρ εστί της μαθήσεως και των κακώς και κακών κειμένων, καταγράφω και πάλι τα ευτράπελα μεν, επικίνδυνα δε, περιεχόμενα του πρώτου βιβλίου Γλώσσας που πιάνουν οι μαθητές στα χέρια τους, υπενθυμίζοντας ότι η κρισιμότερη και βασικότερη τάξη του σχολείου, όλων των βαθμίδων, είναι η Ά δημοτικού και σ’ αυτό συμφωνούν όλοι οι ειδικοί.

Η διακριτικότητα μεταξύ των μελών της Ομαιχμίας, των φίλων της ΝΙΚΗΣ και η αποφυγή της αυτοπροβολής δεν είναι ένδειξη ότι φοβόμαστε για τον εαυτό μας και αποφεύγουμε την αντιπαράθεση. Η διάκριση είναι απόδειξη ευθύνης και έντιμου αγώνα. Οι Όμαιχμοι της ΝΙΚΗΣ καλούνται να μην ξοδεύουν άσκοπα στην ζωή τους και τον χρόνο τους. Δεν είναι νικητής αυτός που πηγαίνει να «θυσιαστεί» στην πολιτική κονίστρα χωρίς να χρειάζεται, αλλά αυτός που δεν φοβάται το πολιτικό σύστημα δηλαδή την «κομματοκρατία». Νικά όποιος αξιοποιεί τα χαρίσματα που του έχει δώσει ο Θεός!
_large.png)
«Σήμερα φορτώνουν τα παιδιά ένα σωρό και τα μπερδεύουν. Τα μπουχτίζουν στα γράμματα χωρίς πνευματικό αντιστάθμισμα. Στα σχολεία τα παιδιά πρέπει πρώτα να μαθαίνουν τον φόβο Θεού. Μικρά παιδιά να πάνε να μάθουν αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά-ενώ Αρχαία να μην μάθουν -μουσική, το ένα, το άλλο… Τι να πρωτομάθουν; Όλο γράμματα και αριθμούς και εκείνα που είναι να μάθουν, για την Πατρίδα τους, δεν τα μαθαίνουν. Ούτε πατριωτικά τραγούδια ούτε τίποτε...
- Και οι απεργίες, Γέροντα, τι κακό κάνουν!

Αμβλώσεις και Γενετήσια Διαπαιδαγώγηση 1 : Ὑπό Κωνσταντίνου Γ. Καρακατσάνη τ. Καθηγητοῦ Πυρηνικῆς Ἰατρικῆς (Α.Π.Θ.)
Πολλοί σήμερα ὑποστηρίζουν ὅτι οἱ ἀμβλώσεις, ἀλλά καί τά νοσήματα τά ὁποῖα μεταδίδονται μέ τή γενετήσια ἐπαφή εἶναι δυνατόν νά ἐλαττωθοῦν μέ τήν ἔγκαιρη καί κατάλληλη γενετήσια διαπαιδαγώγηση· μέ αὐτό ἀκριβῶς τό σκεπτικό σκέπτονται οἱ κρατικοί φορεῖς τῆς χώρας μας νά εἰσαγάγουν στήν Πρωτοβάθμια καί στή Δευτεροβάθμια Ἐκπαίδευση τήν καινοτομία τῆς διδασκαλίας τῆς Σεξουαλικῆς Διαπαιδαγώγησης.

Ερωτήματα και σύντομο σχόλιο για τις επερχόμενες Βουλευτικές Εκλογές:
Ερώτηση 1: Βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα και ο Λαός της στην χειρότερη οικονομική κρίση που βίωσε ποτέ και ένα βήμα πριν την καταστροφή;
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ
Ερώτηση 2: Την δεινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα και ο Λαός της, την προκάλεσαν εξωγήινοι;

Στον πανηγυρικό λόγο που εκφώνησε ο Στρατής Μυριβήλης αναφέρει και ένα ωραίο επεισόδιο. Ο σπουδαίος λογοτέχνης μας είχε εξασφαλίσει άδεια από το Γενικό Επιτελείο για να ανεβεί τις παγωμένες αετοράχες της Πίνδου και να παρευρεθεί θεατής στον πανεθνικό συναγερμό του Σαράντα. Είδε πολλά και θαυμαστά.
Διαβάζω: «Ένας φαντάρος έπιασε αιχμάλωτο έναν Ιταλό λοχία, την ώρα που ο λόχος του δέχτηκε στα σκοτεινά την αιφνιδιαστική επίθεση.

Οι λόγοι για τους οποίους είναι προβληματικός ο εμβολιασμός για τη νόσο COVID-19 1
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
- Τά χορηγούμενα ἐμβόλια γιά τή νόσο Covid-19 παρήχθησαν μέ πολύ συνοπτικές διαδικασίες, χωρίς νά ἔχουν γίνει οἱ ἀπαραίτητοι ἔλεγχοι, οἱ ὁποῖοι ἀπαιτοῦνται γιά μαζική χορήγηση σέ ἀνθρώπους, καί χωρίς να ἔχουν λάβει τήν κανονική ἀδειοδότηση. Τό σκεπτικό αὐτῶν τῶν ἐνεργειῶν ἦταν ὅτι ἡ νόσος Covid-19 εἶχε λάβει διαστάσεις «πανδημίας» καί ἔπρεπε νά περιορισθῆ τό συντομότερο δυνατόν.
- Mε ὁρισμένα ἐκ τῶν χορηγουμένων ἐμβολίων ἐνίεται ἰικό γενετικό ὑλικό (mRNA) τοῦ ὑπεύθυνου ἰοῦ (Sars-Cov-2) -τεχνική ἡ ὁποία ἐφαρμόσθηκε γιά πρώτη φορά σέ ἀνθρώπους.

- ΜΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Οἱ πρόγονοί μας, ζείδωρα ἱερά δέντρα, ἀγωνίστηκαν καί ἔχυσαν μέ χαρά τό αἷμα τους, ἀφήνοντας ὑποθῆκες ἱερές μέ τή διδασκαλία τους καί τό ὑπόδειγμά τους. Ἀπό τά παλαιά χρόνια μᾶς εἶπαν ὅτι ἀγωνίζονται "ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν". Αὐτοί πού ἀκολούθησαν, φωτισμένοι ἀπό τό φῶς τῆς θεογνωσίας, μᾶς εἶπαν ὅτι ἐθυσιάσθηκαν "γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστι τήν Ἁγία καί τῆς πατρίδος τῆν ἐλευθερία".
Ἐτσι, ὅταν ἐλευθερωθήκαμε ἀπό τόν "φρικώδη" τουρκικό ζυγό, ἐπειτα ἀπό ἄπειρους ἀγῶνες καί εὐπρόσδεκτες στόν Θεόν θυσίες τῶν ἁγνῶν Ἑλλήνων πατριωτῶν, κληρικῶν καί λαϊκῶν, συντάχθηκε τό πρῶτο Σύνταγμα καί στήθηκε στήν προμετωπίδα του Ἅγια καί Ἱερή Ἀναφορά καί Ὑποθήκη, ὥστε ἡ σύσταση καί ἡ ὀργάνωση τοῦ νεοσύστατου Ἑλληνικοῦ κράτους νά τεθῆ ὑπό τήν σκέπη καί τήν εὐλογία τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ.
_large.jpg)
Ἀξιότιμε κ. Ὑπουργέ,
Τό γεγονός ὅτι διαφοροποιεῖσθε ἀπό ὁρισμένες ἄκρως ἀπαράδεκτες ἐνέργειες τοῦ πλειοψηφίσαντος κόμματος, δέν σᾶς ἀπαλλάσσει ἀπό την τεράστια εὐθύνη τῆς συνεχιζόμενης ὑποστήριξής σας –και συγκυβέρνησης- πρός τό κόμμα αὐτό. Διότι τό κόμμα αὐτό μέ τους ἀντισυνταγματικούς -καί ὑβριστικούς πρός τόν Θεόν καί πρός την ἀνθρώπινη φύση- νόμους τούς ὁποίους ἐνομοθέτησε, ἀλλά καί μέ την τελευταία ἀπόφασή του ἐκχώρησης τοῦ ἱεροῦ Ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, ἐκθεμελιώνει ὅ,τι ἱερό καί ὅσιο ἀπό τήν Παράδοση και τήν Ἱστορία αὐτοῦ τοῦ μαρτυρικοῦ Ἔθνους!

Με ιδιαίτερη ανησυχία η ΝΙΚΗ παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στο ζήτημα της δολοφονίας του Βορειοηπειρώτη αδελφού μας Κωνσταντίνου Κατσίφα, ανήμερα της εθνικής επετείου του ΟΧΙ, πριν τρία χρόνια στο χωριό του τους Βουλιαράτες Αργυροκάστρου. Η αλβανική κυβέρνηση του Έντι Ράμα εκείνη την ημέρα, ενώ οι πρώτες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης μιλούσαν για σύλληψή του, στη συνέχεια διέρρευσε ότι ο Κωνσταντίνος σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια συμπλοκής με τις δυνάμεις ασφαλείας.

Πότε ένα «χρέος» θεωρείται απεχθές;
- Όταν αυτοί που το πήραν το έκαναν εν αγνοία του λαού τους.
- Όταν τα χρήματα χρησιμοποιήθηκαν ΌΧΙ για έργα εντός της χώρας και για όφελος του λαού, αλλά μοιράσθηκαν μεταξύ των πονηρών.
- Όταν αυτός που τα έδωσε γνώριζε τι γινόταν αλλά σφύριζε αδιάφορα και πονηρά περιμένοντας την σειρά του για να ληστέψει την εν λόγω χώρα.
Οι Η.Π.Α επινόησαν και εφάρμοσαν για πρώτη φορά την έννοια του απεχθούς χρέους όταν αρνήθηκαν να πληρώσουν στους Ισπανούς τα χρέη της Κούβας όταν την απέσπασαν από αυτούς γύρω στα 1800. Από τότε και μέχρι σήμερα πολλές φορές διάφορα κράτη αρνήθηκαν να πληρώσουν απεχθή χρέη σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια.

Οι Κυβερνήσεις και (Συγ)κυβερνήσεις των χρόνων των μνημονίων, παραβιάζοντας κατάφωρα και κατ΄ εξακολούθηση ρητές επιταγές του Συντάγματος, με βάση τις οποίες: «Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους» (άρθρο 4, παρ. 5), «Οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το κράτος» (άρθρο 21, παρ. 2), «Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του κράτους» (άρθρο 21, παρ. 5), κατάργησαν σειρά μέτρων, που είχαν θεσπισθεί κατά καιρούς, ως δημογραφικά κίνητρα και εφάρμοσαν μία άκρως αντι-δημογραφική, αντι-πολυτεκνική και αντι-οικογενειακή πολιτική, που οδηγεί σε μαρασμό και διάλυση της Ελληνικής οικογένειας.

Τώρα που σταμάτησαν οι δράσεις και αντιδράσεις για την περιοδεία της Αμάλ, της κούκλας 3,5 μέτρων που παρίστανε προσφυγοπούλα από τη Συρία, μου ήρθε αυθόρμητα στη σκέψη μια σύγκριση. Μου φάνηκαν βίοι παράλληλοι της Γκρέτα της «κλιματικής αλλαγής» και της Αμάλ της «προσφυγοπούλας» από τη Συρία. Και οι δύο νέες κοπέλες. Και οι δύο κινούνται από χώρα σε χώρα για να περάσουν στους λαούς κάποια μηνύματα. Και οι δύο θέλουν με την παρουσία τους να χτυπήσουν το συναίσθημα των απλών ανθρώπων, αλλά και των αρχόντων, αφού η μία είναι ένα άρρωστο κορίτσι, ενώ η δεύτερη ένα μικρό προσφυγόπουλο που ψάχνει για τη μητέρα του.

Πατρίδα είναι το σπίτι μου, οι γονείς, τα αδέλφια μου, οι φίλοι μου, η γειτονιά που μεγάλωσα, το σχολείο που έμαθα γράμματα, το χωριό μου, η πόλις μου. Πατρίδα είναι ο κάμπος που με έθρεψε, το βουνό που πήγαινα εκδρομές, οι παραλίες που κολύμπησα, η εκκλησία που βαπτίστηκα και παντρεύτηκα, η γλώσσα που μιλάω, τα φαγητά που μαγειρεύει η μάννα μου, το νοσοκομείο που με γιάτρεψε όταν αρρώστησα. Πατρίδα είναι οι παππούδες μου που πολέμησαν τους Τούρκους, τους Γερμανούς, τους Ιταλούς, τους Βούλγαρους, όλους αυτούς που θέλησαν να μας κατακτήσουν και να μας στερήσουν την ελευθερία μας…

Η σκηνή στο Κιλκίς, έξω από τράπεζα, σφίγγοντας υπομονετικά τα δόντια, τους «τραπεζίτες» μου, και περιμένοντας την σειρά μου. Δίπλα μου δύο «λαδικά», ηλικιωμένες, πάνω από τα 70, παντελονοφορούσες, με ξεχειλισμένα και κρεμασμένα τα «στεατοπυγικά» τους, κρατώντας στο χέρι τους ένα λουρί που καταλήγει σε σκυλί. Άθελα ακούω. «Τι είναι το δικό σου, αγοράκι ή κοριτσάκι; Τι όμορφο! τι χαριτωμένο! Πώς το βάφτισες;». (Δεν θυμάμαι τα …βαφτιστικά τους).