Για μια ακόμη φορά η ελληνική κυβέρνηση αιφνιδιάζεται από τις εξελίξεις. Αμήχανη, χωρίς στρατηγική και απροετοίμαστη βλέπει τον Ντόναλντ Τραμπ από τη μία να αποθεώνει τον Ερντογάν, από την άλλη έτοιμο να του πουλήσει μαχητικά F-35 και κινητήρες για τα τουρκικά μαχητικά ΚΑΑΝ.
Τόσο… απομονωμένη διπλωματικά ήταν τελικά η Άγκυρα, όπως διατείνονταν οι διάφοροι γαλάζιοι «αναλυτές».
Την ώρα που ο Ερντογάν παζαρεύει μαχητικά με Αμερικανούς και Ευρωπαίους, τα οποία προφανώς θα στρέψει κατά της Ελλάδας και της Κύπρου, ο πρωθυπουργός ελπίζει σε… ρήτρες αιρεσιμότητας, που θα λένε ότι αυτός ο εξοπλισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά συμμάχου του ΝΑΤΟ.
Δηλαδή, εάν σε μία μελλοντική σύρραξη με την Τουρκία χρησιμοποιηθούν τα αμερικανικά F-35 και τα ευρωπαϊκά EUROFIGHTER, εμείς θα επικαλούμαστε τις «ρήτρες»…
Ειλικρινά τώρα, σε Μαξίμου και Βασιλίσσης Σοφίας είναι αφελείς, άσχετοι ή ανόητοι; Σίγουρα πάντως είναι επικίνδυνοι.

