Παρόλο που ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες στήριξης της εθνικής μας οικονομίας, δυστυχώς, δεν αντιμετωπίζεται με τη δέουσα σοβαρότητα από την κυβέρνηση. Υπάρχει ένα προβληματικό και απαρχαιωμένο θεσμικό πλαίσιο για τον τουρισμό και ένας σχεδόν ανύπαρκτος σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης. Αυτό έχει ως συνέπεια η τουριστική περίοδος της χώρας να περιορίζεται στην καλοκαιρινή περίοδο και όχι στον τουρισμό για όλο τον χρόνο και τις διαφορετικές ταχύτητες ανάπτυξης στις κατά τόπους περιφέρειες της χώρας.
Το γεγονός ότι μόλις τρεις από τις 13 Περιφέρειες της χώρας, συγκεκριμένα το Νότιο Αιγαίο, η Κρήτη και η Αττική «παράγουν» σχεδόν τα 2/3 ή αλλιώς το 65% των τουριστικών εισπράξεων της χώρας, ενώ υποδέχονται περισσότερους από τους μισούς επισκέπτες που καταφθάνουν στη χώρα, δείχνει την ανομοιογένεια και την έλλειψη σχεδιασμού.
Η αναγκαία επέκταση της τουριστικής περιόδου δεν μπορεί να επιτευχθεί με την ανεξέλεγκτη κατασπατάληση κονδυλίων για τη διαφήμιση στο εξωτερικό, τα οποία τις περισσότερες φορές διατίθενται με αδιαφανείς διαδικασίες και δεν φέρουν κανένα ουσιαστικό και μετρήσιμο αποτέλεσμα. Το Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα ΝΙΚΗ θεωρεί πως η άμβλυνση της εποχικότητας μπορεί να επιτευχθεί, όταν θα προβάλλουμε στοχευμένα και όχι ανεξέλεγκτα το τουριστικό προϊόν μας σε ομάδες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δηλαδή τουρίστες από χώρες κατά βάση εκτός ΕΕ (π.χ. Κίνα, Ιαπωνία, Η.Π.Α., Αυστραλία, Καναδάς), όπου οι θεσμικοί και κλιματολογικοί παράγοντες διαμορφώνουν, εξ αντικειμένου, τουριστική ζήτηση εκτός αιχμής για προορισμούς σαν την Ελλάδα.
Το Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα ΝΙΚΗ προτείνει την προώθηση ενός σύγχρονου μοντέλου «ευφυούς τουριστικής ανάπτυξης», με βάση το οποίο θα διαφοροποιείται το τουριστικό μας προϊόν ανάλογα με τα χαρακτηριστικά στοιχεία του κάθε προορισμού. Ο βασικός στόχος είναι να συνδέσουμε τον τουρισμό με τις τοπικές κοινωνίες, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα κάθε περιοχής, προβάλλοντας όχι μόνο τα τουριστικά αξιοθέατα αλλά και τα τοπικά προϊόντα και τις υπηρεσίες, τις τοπικές εορτές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, για την προσέλκυση επισκεπτών.