Το Δημογραφικό ζήτημα είναι ένα υπαρξιακό ζήτημα για την πατρίδα μας και απειλεί άμεσα την διαχρονική παρουσία του Ελληνισμού στην ιστορική του κοιτίδα.
Σήμερα η χώρα μας, ήδη βιώνει την δημογραφική κατάρρευση, η οποία αφανίζει με γοργούς ρυθμούς το έθνος μας. Ωστόσο, η πολιτική ηγεσία της χώρας, προκειμένου να κρύψει την τεράστια διαχρονική της ευθύνη για το ζήτημα αυτό, το παρουσιάζει ως μία αναπότρεπτη εξέλιξη της οικονομικά ανεπτυγμένης «Δύσης». Για τον λόγο αυτό τίθεται το ψεύτικο δίλημμα, ανάμεσα στην δήθεν νομοτελειακή συρρίκνωση και στην αντικατάσταση του γηγενούς πληθυσμού από αλλογενή.
Το δημογραφικό πρόβλημα αποτελεί πλέον σαφώς την τελευταία προτεραιότητα για την κυβέρνηση. Στο νέο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για το Δημογραφικό, δεν υπάρχει ούτε ένα σοβαρό μέτρο και κίνητρο για τεκνογονία στις οικογένειες, την ώρα κατά την οποία οι δημογραφικοί δείκτες συνεχώς επιδεινώνονται. Οι γεννήσεις Ελλήνων το 2024 ανέρχονται στο αρνητικό ρεκόρ των 62.466 παιδιών, η διάμεση ηλικία έφτασε τα 47 έτη, οι πολύτεκνες και υπερπολύτεκνες οικογένειες εξαφανίζονται και ο πληθυσμός της χώρας έπεσε για πρώτη φορά από το 1987 κάτω από τα 10 εκατομμύρια. Η κατάσταση είναι δραματική, η Ελλάδα μετατρέπεται σε χώρα γερόντων και σταδιακά, αλλά με γρήγορους πλέον ρυθμούς, χάνεται η δυνατότητα αναπαραγωγής.
Η ΝΙΚΗ, πρόκειται να εφαρμόσει μία αποτελεσματική κυβερνητική πολιτική, η οποία θα στηρίζεται στην κινητοποίηση σύσσωμου του κρατικού μηχανισμού, του οποίου όλες οι προσπάθειες θα συγκλίνουν προς την κατεύθυνση της δημογραφικής ανάκαμψης και της ενίσχυσης της παραδοσιακής οικογένειας. Οι επιμέρους πολιτικές, οι οποίες θα εφαρμοστούν, είναι οι παρακάτω:
- Προστασία της οικογένειας.
- Προστασία του αγέννητου παιδιού.
- Οικονομική πρόοδος.
- Περιφερειακή ανάπτυξη.
- Μεταναστευτική πολιτική.
- Πολιτική για τον απόδημο Ελληνισμό.
- Μέτρα αντιμετώπισης του Δημογραφικού προβλήματος.
- Προστασία της Οικογένειας:
- Η αξία της παραδοσιακής ελληνικής οικογένειας, η άξια τιμής μητρότητα και το μεγαλείο της απόκτησης παιδιών, να προβάλλεται μέσα στα σχολεία και από τα ΜΜΕ.
- Η δημιουργία οικογένειας σε όλες της τις διαστάσεις, οφείλει να αποτελέσει για όλους τους συμπολίτες μας καθήκον, τόσο προς τον ίδιο τους τον εαυτό, όσο και προς την πατρίδα και το έθνος μας.
- Με βάση τα δεδομένα της παραδοσιακής οικογένειας του τόπου μας και του λαού μας, καταργούνται όλα τα νομοθετήματα σχετικά με την ΛΟΑΤΚΙ+ ιδεολογία και την «woke ατζέντα», καθώς και κάθε αναφορά, που υπηρετεί την ιδεολογία της αλλαγής και της ταυτότητας φύλου.
- Εγκαθιδρύεται η διαδικασία της στήριξης του γάμου και όχι των «επειγόντων διαζυγίων».
- Θεσμοθετείται η παλαιότερα ισχύουσα εξάμηνη περίοδος περίσκεψης ή/και μεταμέλειας, προκειμένου για την τελική έκδοση συναινετικού διαζυγίου.
- Θεσπίζεται η παροχή δωρεάν συμβουλευτικής υποστήριξης για κάθε ζευγάρι.
- Η πολιτεία οφείλει να δείχνει την σημασία και την σοβαρότητα με την οποία έχει επενδύσει στην υπόθεση «ζευγάρι-οικογένεια», γι’ αυτό και κάνει εκ μέρους της κάθε δυνατή και λελογισμένη ενέργεια, προκειμένου να στηρίξει τον γάμο και την οικογένεια. Όχι διά του καταναγκασμού, αλλά διά της στήριξης και του αμοιβαίου σεβασμού και αγάπης.
- Παράδειγμα αυτής της διαδικασίας είναι η υποστήριξη που δίνεται σε έναν ασθενή συνάνθρωπό μας. Η ασθένεια δεν είναι λόγος αποδιοπομπής του συνανθρώπου μας, γι’ αυτό και η πολιτεία με τα κατάλληλα μέσα και διαδικασίες (νοσοκομεία, γιατρούς, νοσηλευτές, φάρμακα κλπ), προσπαθεί να επαναφέρει τον συνάνθρωπο υγιή και κραταιό στην κοινωνία των συνανθρώπων του. Έτσι και με το δοκιμαζόμενο ζευγάρι.
- Προστασία Αγέννητου Παιδιού.
- Το έμβρυο αποτελεί αυτόνομο ανθρώπινο οργανισμό και πρόσωπο, πλήρης δηλαδή άνθρωπος, ήδη από την πρώτη στιγμή της συλλήψεώς του. Ως εκ τούτου:
- Κανείς δεν έχει το δικαίωμα πρόκλησης βλάβης σε αυτό.
- Έχει το έμβρυο αναφαίρετο δικαίωμα στην ζωή, καθ’ όλη την διάρκεια της κύησής του.
- Καθιερώνονται εκστρατείες ενημέρωσης της κοινής γνώμης, σχετικά με τα δικαιώματα του εμβρύου, ενώ ενθαρρύνονται οι κυοφορούσες γυναίκες να επιλέξουν την ζωή και όχι την άμβλωση.
- Θεσμοθετείται η υποχρεωτική ενημέρωση προς τις γυναίκες που κυοφορούν, αλλά και προς τους άνδρες συντρόφους τους όπου είναι εφικτό, οι οποίες προσανατολίζονται προς την άμβλωση, ότι πλήθος οικογενειών έχει ήδη κάνει αίτημα για υιοθεσία παιδιού και πως η ίδια έχει πλέον την εναλλακτική αυτή ευκαιρία.
- Δημιουργείται Ειδικό Κέντρο Υποστήριξης για τις κυοφορούσες γυναίκες, το οποίο θα φροντίζει για την ενημέρωσή τους ως προς όλες τις διαθέσιμες παροχές και φροντίδες, δηλαδή:
- Την ανάληψη όλων των εξόδων και του κόστους της περίθαλψης και υποστήριξης, κατά την περίοδο της κυοφορίας της.
- Την κάλυψη του κόστους του τοκετού και των υγειονομικών ελέγχων, τόσο της ίδιας όσο και του νεογέννητου παιδιού.
- Την εξασφάλιση διαμονής και φροντίδας μετά τον τοκετό, σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις και υποδομές, οι οποίες θα αφορούν γυναίκες που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα υιοθεσίας κυοφορουμένων.
- Την ολοκλήρωση της διαδικασίας υιοθεσίας, με όλα τα αναγκαία έγγραφα και πιστοποιητικά για την ομαλή και ασφαλή ανάπτυξη του παιδιού και την πρόοδο και προκοπή του.
- Το έμβρυο αποτελεί αυτόνομο ανθρώπινο οργανισμό και πρόσωπο, πλήρης δηλαδή άνθρωπος, ήδη από την πρώτη στιγμή της συλλήψεώς του. Ως εκ τούτου:
- Οικονομική Ανάπτυξη.
- Η Στήριξη της οικογένειας και ως εκ τούτου η δημογραφική ανάκαμψη, προϋποθέτει σημαντική ανάταξη της οικονομίας της χώρας μας. Χωρίς μία ισχυρή οικονομία και κυρίως μία στιβαρή οικονομική συγκρότηση, δεν μπορεί να στηριχτεί σημαντικά η οιαδήποτε πολιτική για το δημογραφικό πρόβλημα.
- Απαιτείται η άμεση εφαρμογή οικονομικής πολιτικής, σύμφωνα και με τους πολιτικούς στόχους της ΝΙΚΗΣ. Η οικονομική αυτή πολιτική, σε σχέση με το ζήτημα που μας απασχολεί, απαιτείται να έχει τους ακόλουθους άξονες:
- Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και της φορολόγησης της κύριας κατοικίας, αναλογικώς προς τις ανάγκες κάθε οικογένειας. Δημιουργία κλίμακας ακίνητης πρώτης κατοικίας, αναλογικά με το μέγεθος της οικογένειας και απαλλαγή της από κάθε περιουσιακό φόρο.
- Καθιέρωση όλων των παροχών ΧΩΡΙΣ εισοδηματικά κριτήρια και όρια.
- Η πολύτεκνη οικογένεια, ως ζευγάρι γονέων, διατηρεί ΕΣΑΕΙ την πολυτεκνική της ιδιότητα, φορολογικώς, και ως δέσμη παροχών (π.χ. σε μειωμένα εισιτήρια, αυτοκίνητα χωρίς τέλη ταξινόμησης, ειδικές τιμές ηλεκτρικού ρεύματος κλπ).
- Όλα αυτά δεν πρέπει να τα βλέπει η πολιτεία ως «παροχή», αλλά ως αναγνώριση της προσφοράς των γονέων αυτών στην πατρίδα και στην κοινωνία, γι’ αυτό και τα διατηρεί (για όποιον θέλει να τα χρησιμοποιεί) ισόβια.
- Όπως είναι ήδη γνωστό από το συνολικό πρόγραμμα της ΝΙΚΗΣ για την διακυβέρνηση, τόσο το γενικό φορολογικό σύστημα, όσο και η κατά περίπτωση οικονομική πολιτική, προστατεύουν την οικογένεια και δεν φορολογούν τα εισοδήματα που η οικογένεια χρησιμοποιεί για την αντιμετώπιση των καθημερινών της αναγκών και την εξυπηρέτηση των παιδιών της και της προόδου τους.
- Με την οικονομική πολιτική που η ΝΙΚΗ έχει αναπτύξει στις αντίστοιχες πολιτικές της στοχοθεσίες:
- Ενισχύεται η δημιουργία πλούτου από τον κάθε πολίτη, με την δημιουργία ελκυστικής και ποιοτικής εργασίας.
- Οι εργασίες αυξάνονται και η ανεργία μειώνεται, ενώ οι αμοιβές στην εργασία τείνουν να ανεβαίνουν στα αντικειμενικά επαρκή για την ομαλή διαβίωση επίπεδα.
- Αναστέλλεται το ρεύμα φυγής νέων εργαζομένων από την πατρίδα μας, νέων καταρτισμένων και χρήσιμων για την ανάταξη του πλουτοπαραγωγικού δυναμικού της χώρας, και χορηγούνται συγκεκριμένα κίνητρα για να επιστρέψουν όσοι έχουν αποδημήσει στο εξωτερικό.
- Επίσης αυξάνεται και το ΑΕΠ της χώρας από αληθινά παραγωγικές εργασίες (οι οποίες τονώνουν κυρίως την μεσαία τάξη) και όχι από καρτέλ εκμετάλλευσης του πλούτου της χώρας μας (που φουσκώνουν την ολιγαρχία).
- Περιφερειακή Ανάπτυξη.
- Ενεργοποιείται το «Σχέδιο Ελλάδα 2040 – Περιφερειακή Αναγέννηση», δηλαδή ένα συγκεκριμένο και εμβληματικό πρόγραμμα Εθνικής-Περιφερειακής-Τοπικής ριζικής και μελετημένης ανασυγκρότησης της χώρας μας, σε οικιστικό, πληθυσμιακό, παραγωγικό και βιοτικό επίπεδο, με το οποίο θα ενισχυθεί και η πληθυσμιακή ανάκαμψη.
- Με το σχέδιο αυτό θα ξεκινήσει η αναζωογόνηση σε όλους τους τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας, με την δημιουργία, εξέλιξη και αναμόρφωση όλων σχεδόν των οικιστικών δομών της πατρίδας μας, προκειμένου όλες αυτές (από τις πιο μικρές, έως και τις πιο μεγάλες), να καταστούν φιλικές και θελκτικές για την διαβίωση των οικογενειών, τόσο των νέων ανθρώπων με τα παιδιά τους, όσο και των ηλικιωμένων, οι οποίοι έχουν ανάγκη της καταξίωσης των κόπων και της προσφοράς τους προς την κοινωνία μας.
- Η προσέλκυση ανθρώπων στις νέες οικιστικές και παραγωγικές δομές της πατρίδας μας, με βάση αυτό το σχέδιο αξιοποίησης της δυνατότητας κάθε περιοχής στην πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγική οικονομία, και με δεδομένη την εκ του σχεδίου αναβάθμιση όλων των υποδομών Υγείας, Παιδείας, Μεταφορών και Δικτύων, θα επιφέρει αντιστροφή στην ανεργία και στην μείωση-γήρανση του πληθυσμού.
- Στόχος είναι σε οιοδήποτε οικιστικό συγκρότημα κατοικεί και δραστηριοποιείται ο κάθε συμπολίτης και συμπατριώτης μας, να έχει πρόσβαση σε όλες τις αναγκαίες για την διαβίωσή του (αυτού και των κάθε είδους μελών της οικογένειάς του), δομές και υπηρεσίες, σε μία κλίμακα ανά επίπεδο δομής και υπηρεσίας, η οποία κλίμακα κυμαίνεται από 10 λεπτά και δεν θα υπερβαίνει την μία ώρα.
- Το πρόβλημα της δυσεύρετης στέγης για τους νέους ανθρώπους λύνεται με συντονισμένη αξιοποίηση της σε αχρηστία και μερική εγκατάλειψη ευρισκόμενης στέγης σε όλη την επικράτεια.
- Παράλληλα, και με βάση το ως άνω «Σχέδιο Ελλάδα 2050», προβλέπεται και οργανώνεται η πολεοδομική συγκρότηση κάθε είδους οικισμού και περιοχής της χώρας μας, ούτως ώστε να γίνει δεκτικό στην εγκατάσταση και θελκτικό στην προτίμηση.
- Με βάση το ανωτέρω Σχέδιο, σε κάθε περιοχή της χώρας μας, θα προωθηθεί (σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, τεχνικά κέντρα και επιμελητήρια), η αξιοποίηση κάθε είδους πλουτοπαραγωγικής πηγής της περιοχής, με σκοπό την διατήρηση της παραδοσιακής εργασίας κάθε περιοχής και της δημιουργίας καινοτόμων εργασιών, σε αρμονία με το περιβάλλον και τον φυσικό και πνευματικό πλούτο εκεί.
- Ο πρωτογενής τομέας έχει τεράστια προοπτική επέκτασης και δραστηριότητας, ειδικά τώρα που έχει εμπλουτιστεί με νέες τεχνολογίες και αποτελεσματικότητα. Η αποκλειστική στήριξή του σε αλλοδαπούς εργάτες, ούτε την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων, ούτε την προκοπή των περιοχών εκείνων εξυπηρετεί.
- Αυτό θα οδηγήσει από μόνο του στην προσέλκυση νέων ανθρώπων για μόνιμη διαβίωση εκεί, σε πλησιέστερη επαφή με την φύση και τα δεδομένα της, και την αύξηση του τοπικού πληθυσμού.
- Επίσης η προσέλκυση ανθρώπων εκεί, θα προσφέρει και ανάταξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε δευτερογενείς τομείς δραστηριότητας και σε προηγμένες τεχνολογικές μορφές.
- Ευθύνη και καθήκον της πολιτείας είναι, για να ενισχυθεί όλη αυτή η δραστηριότητα, η βελτίωση και τεχνολογική αναβάθμιση όλων των ειδών δικτύων που εξυπηρετούν την επαρχία.
- Μεταναστευτική Πολιτική.
- Η χώρα μας είναι ανά την υφήλιο γνωστή και ο λαός μας δοκιμασμένος, για την φιλοξενία του και την προσπάθειά του να δώσει στον κάθε φορά επισκέπτη, την καλύτερη δυνατή φιλοξενία και εξυπηρέτηση.
- Το Ελληνικό Έθνος, με όλες του τις προσλήψεις και αφομοιώσεις, έχει δημιουργήσει και καλλιεργήσει ισχυρά για πάνω από 3000 χρόνια, έναν μοναδικό πολιτισμό και παράδοση, στην οποία ενυπάρχουν η αρχαία Ελλάδα και η Ορθοδοξία, αλλά και άλλες μικρότερες επιρροές, είτε ανάλογα το φυσικό περιβάλλον, είτε ανάλογα την ολιγόχρονη επαφή με άλλους λαούς.
- Αυτός ο πολιτισμός μας χαρακτηρίζει και δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος για να τον θέσουμε σε αλλοίωση και μετάλλαξη, αλλάζοντας έτσι τον χαρακτήρα μας και μετατρεπόμενοι σε πολυπολιτισμική κοινωνία, όπως λίαν πολύ αρέσκονται να διατυμπανίζουν διάφοροι «σύγχρονοι».
- Κάθε αλλοδαπός που επιθυμεί να εγκατασταθεί για μακρότερο διάστημα στην χώρα μας, οφείλει να δηλώσει ρητώς και σαφώς, πως αποδέχεται όλες εκείνες τις πολιτισμικές και παραδοσιακές σταθερές της χώρας και του λαού της.
- Δεν είναι υποχρεωτικό να αποδεχθεί κάποιος κάτι που του επιβάλλεται. Στην περίπτωση αυτή, η Ελληνική Πολιτεία δεν θα στερήσει από τον όποιον αλλοδαπό την ευκαιρία να αναζητήσει κάπου αλλού, αλλά νόμιμα, το όνειρό του.
- Για να μείνει εδώ, πρώτον αποδέχεται τα δεδομένα του τόπου και του πολιτισμού του και δεύτερον, αποδέχεται πως δεν μπορεί να υπερβεί τον μέγιστο αριθμό αλλοδαπών που μπορεί να φιλοξενήσει αυτή η χώρα.
- Η Ελληνική Πολιτεία, οφείλει να λειτουργεί ως θεματοφύλακας του Ελληνισμού και της Ρωμηοσύνης, προστατεύοντας την χώρα από την πληθυσμιακή αλλοίωση και την δημογραφική ανάκαμψη μέσω της μετανάστευσης αλλογενών πληθυσμών. Αυτή η συνθήκη, οφείλει να είναι Συνταγματικώς κατοχυρωμένη.
- Κάθε είδους υπάρχουσα συνθήκη ή σύμβαση ή ρύθμιση, με την οποία επιτρέπεται η εύκολη νομιμοποίηση αλλοδαπών λαθρομεταναστών στην χώρα μας, καταργείται και οι όποιες ύποπτες νομιμοποιήσεις τίθενται σε επαναξιολόγηση.
- Διαχωρίζεται συνταγματικώς ο όρος «ιθαγένεια», με τον όρο «υπηκοότητα». Ο πρώτος όρος σημαίνει κάτοχο εθνικής ταυτότητας και προσδιορισμού και φυσικά ιδιότητα πολίτη, ενώ ο δεύτερος σημαίνει κάτοχο ιδιότητας πολίτη και τίποτε παραπάνω. Ένας αλλοδαπός δεν γίνεται ΠΟΤΕ ιθαγενής, μπορεί όμως υπό συνθήκες αυστηρώς καθορισμένες να λάβει την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη.
- Κατοχυρώνουμε συνταγματικά την υποχρέωση του Ελληνικού Κράτους να ενεργεί ως θεματοφύλακας του Ελληνισμού, απαγορεύουμε τη δημογραφική ανάκαμψη μέσω της αποδοχής αλλογενών πληθυσμών και ορίζουμε ποσοστώσεις στην παραμονή αυτών στην Ελλάδα.
- Αναγκαία υποχρέωση της Ελληνικής Πολιτείας είναι η σύσταση συμφωνιών με άλλα κράτη (εκτός ΕΕ), από τα οποία ενδέχεται ή ήδη συμβαίνει να έχουμε ροές λαθρομεταναστών προς εμάς, προκειμένου οι παρανόμως εισελθόντες να επιστρέψουν το συντομότερο εκεί.
- Σε περίπτωση ειδικών διεθνών αναγκών, κατά τις οποίες αναγκαστούμε να γίνουμε αποδέκτες αριθμού αιτούντων άσυλο, από πολεμικές επιχειρήσεις ή έκτακτα φυσικά φαινόμενα, θα καθορίζεται μέγιστος αριθμός λαμβανόντων άσυλο, του οποίου η υπέρβαση σημαίνει αναστολή της διαδικασίας υποδοχής.
- Η χώρα μας είναι ανά την υφήλιο γνωστή και ο λαός μας δοκιμασμένος, για την φιλοξενία του και την προσπάθειά του να δώσει στον κάθε φορά επισκέπτη, την καλύτερη δυνατή φιλοξενία και εξυπηρέτηση.
- Πολιτική Για Τον Απόδημο Ελληνισμό
- Όπως έχει αναλυθεί και στους Πολιτικούς Στόχους της ΝΙΚΗΣ, συστήνεται ξεχωριστό Υπουργείο για την διαχείριση του Απόδημου Ελληνισμού και όχι μιας απλής Γραμματείας ή ενός Υφυπουργείου.
- Στόχος είναι ο ορισμός και η αντιμετώπιση των αποδήμων Ελλήνων ως οι Έλληνες της ημεδαπής, σε όλες τους τις σχέσεις με την Ελληνική Δημοκρατία. Το προνόμιο αυτό κάθε απόδημος Έλληνας, δυνάμενος να έχει την Ελληνική Ιθαγένεια και Υπηκοότητα βάσει των διεθνώς τηρουμένων, θα αποφασίζει εάν θέλει να έχει για τον εαυτό του και τα προστατευόμενα μέλη της οικογένειάς του.
- Την Ελληνική Ιθαγένεια, κάθε απόδημος που προέρχεται από Έλληνες γονείς, ανεξαρτήτως γενεάς αποδημίας, θα έχει την δυνατότητα κατοχύρωσής της, κατόπιν προσωπικής του επιλογής, με συνοπτικές διαδικασίες τις οποίες θα καθορίσει το Υπουργείο που θα συσταθεί.
- Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί σε πληθυσμούς με Ορθόδοξη πίστη και παράδοση της εγγύς ημών περιοχής, κατοικούντων και διαβιούντων σε περιοχές εντός των ιστορικών ορίων της Ρωμηοσύνης.
- Η επιλογή ενός αποδήμου Έλληνα να ζει στην αλλοδαπή, θα αντιμετωπίζεται ως επιλογή σχετικής διαβίωσης, αντίστοιχη με την επιλογή να ζει κάποιος στην Κρήτη ή στην Πελοπόννησο. Αυτή η θεμελιακή στάση της Ελληνικής Πολιτείας, απέναντι στους ξενιτεμένους συμπατριώτες μας, οιασδήποτε γενιάς, εφαρμοζόμενη σε κάθε τους επαφή με το κράτος, θα τους τονώσει το εθνικό ύφος και θα αποτελέσει βασικό στοιχείο για την ανύψωση της ταυτότητάς τους ως Ελλήνων στις χώρες όπου εγκαταβιώνουν.
- Εντός του εν λόγω Υπουργείου, θα λειτουργεί μία διαρκής οργανική δομή, με σκοπό την διαμόρφωση των όρων εκείνων, προκειμένου να καταστεί εφικτή η επιστροφή όσο περισσοτέρων Ελλήνων γίνεται πίσω στην πατρίδα. Για τον σκοπό αυτό οφείλουν να συνεργαστούν εντατικά και συγγνωστά φορείς όπως Πανεπιστήμια, μεγάλοι ιδιωτικοί επιχειρηματικοί φορείς και όμιλοι, η Εκκλησία και κάθε τοπικός φορέας και οντότητα.
- Η χρήση του Τουρισμού ως εργαλείο διατήρησης της σχέσης των αποδήμων με την πατρίδα τους και τον τόπο τους, πρέπει να είναι διαρκής και συνεχώς ανανεούμενη. Προγράμματα σύνδεσης με την παράδοση και τον πολιτισμό, σε συνεργασία και με την Εκκλησία που έχει διεθνή παρουσία στις Κοινότητες των Ελλήνων, θα δώσει σημαντικά αποτελέσμαστα.
- Έπειτα και από τα γεγονότα της Συρίας και την ανείπωτη ταλαιπωρία και δοκιμασία που υπέστησαν και υφίστανται οι αδελφοί μας εκεί, στην συντριπτική τους πλειοψηφία Ρωμηοί της καθ’ ημάς Ανατολής, για να επισφραγίσουμε την συγγένειά μας με τους ομογενείς μας αυτούς, θα τους χορηγήσουμε το καθεστώς του ομογενούς.
- Η αναγνώρισή τους ως ομογενείς, δεν τους χορηγεί αυτομάτως την ελληνική ιθαγένεια, αλλά τους παρέχει προνόμια στην Ελληνική Πολιτεία και αποκαθιστά τους δεσμούς τους με τον Ελληνικό κόσμο, με τον οποίο είχαν αρμονική σχέση επί χιλιετίες. Παράλληλα τους θέτει και υπό την σκέπη και προστασία του ελληνικού κράτους.
- Όπως έχει αναλυθεί και στους Πολιτικούς Στόχους της ΝΙΚΗΣ, συστήνεται ξεχωριστό Υπουργείο για την διαχείριση του Απόδημου Ελληνισμού και όχι μιας απλής Γραμματείας ή ενός Υφυπουργείου.
- Δημογραφικά Μέτρα
- Συστήνεται Ειδικός Λογαριασμός στον κρατικό προϋπολογισμό, για την χρηματοδότηση των μέτρων ενίσχυσης της οικογένειας και του δημογραφικού. Ο εν λόγω λογαριασμός θα μπορεί να τροφοδοτείται, εκτός από τον κρατικό προϋπολογισμό και με:
- Έσοδα προερχόμενα υποχρεωτικά από πρόστιμα και ποινές από εγκληματική δραστηριότητα ή και από ποσοστό ασφαλιστικών αποζημιώσεων για οικογενειακές περιστάσεις.
- Την αυξημένη φορολογία των κερδών από τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα.
- Επιβολή ειδικής εισφοράς στα κέρδη των τραπεζών.
- Ειδικό φόρο επί των χρηματιστηριακών συναλλαγών.
- Ειδική εισφορά επί των κερδών των εταιρειών ενέργειας.
- Στις επί μέρους αρμοδιότητες του Υπουργείου Οικογένειας, το οποίο θα οργανωθεί με σκοπό που θα δικαιολογεί την ύπαρξή του, δηλαδή την υποστήριξη της οικογένειας και του δημογραφικού, θα περιλαμβάνονται:
- Η σχεδίαση και η εφαρμογή πολιτικών για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος.
- Ο συντονισμός των επί μέρους υπηρεσιών άλλων υπουργείων και φορέων, με πρωτεύουσα δικαιοδοσία, για την επίλυση ζητημάτων που αφορούν στους σκοπούς του εν λόγω Υπουργείου.
- Η αξιολόγηση των επιπτώσεων για κάθε είδους νομοθετική ή διοικητική παρέμβαση, η οποία θα αφορά στο δημογραφικό. Για τον σκοπό αυτό, κάθε πρόταση νόμου και απόφασης, οφείλει να συνοδεύεται από έκθεση εκτίμησης των δημογραφικών συνεπειών.
- Η ιδιότητα του πολύτεκνου γονέα, διατηρείται εφ’ όρου ζωής, δηλαδή πέρα και από την ενηλικίωση των παιδιών και την ανεξάρτητη διαβίωσή τους ως αυτόνομοι πολίτες ή οικογενειάρχες. Η επιλογή αυτή από την Πολιτεία γίνεται ως απόδοση τιμής και αναγνώριση του πολύτεκνου γονέα για την προσφορά του προς την Πατρίδα και την Κοινωνία. Με την ισόβια ιδιότητα αυτή:
- Ο πολύτεκνος γονέας, εξακολουθεί να λαμβάνει όλα εκείνα τα οικογενειακά εισοδηματικά δεδομένα, είτε επιδόματα είτε οικογενειακές παροχές, τα οποία ελάμβανε και ως έχων τα προστατευόμενα μέλη, σε ποσοστό 50%.
- Τα ανωτέρω υπολογίζονται και στο συνταξιοδοτικό του πρόγραμμα, ούτως ώστε να έχει κατά την απόσυρσή του από την εργασία, επαρκή εισοδήματα για την συντήρηση της οικογενείας του. Πρέπει πλέον και ως πολιτεία και ως κοινωνία, να αποδεχτούμε πως, οι συνταξιούχοι αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της κοινωνίας μας και μάλιστα ένα μέρος το οποίο στηρίζει και κινεί αρκετούς και κρίσιμους τομείς της οικονομίας, με την δυνατότητα που έχουν να πραγματοποιούν ταξίδια ή δραστηριότητες αναψυχής. Η περικοπή των συντάξεων στην λογική «γέρος είναι, τι τα θέλει τα περισσότερα χρήματα», πέραν του ότι είναι ευθέως ρατσιστική, στερεί και από την ίδια την οικονομία σημαντικούς πόρους. Σε μια χώρα φερ’ ειπείν που προσπαθεί μεθ’ επιτάσεως να είναι τουριστική καθ’ όλη την διάρκεια του ενιαυτού, ποιοι άλλοι εκτός των συνταξιούχων θα μπορούν να περιηγηθούν την χώρα μας κατά τους μήνες που οι οικογένειες έχουν σχολικές και παιδικές υποχρεώσεις;
- Τα όποια επιδόματα για τους πολύτεκνους, και οι παροχές κάθε είδους (ηλεκτρικό ρεύμα, τηλεφωνικές συνδέσεις, εισιτήρια, κοινωνικός τουρισμός), θα αποσυνδεθούν ΑΜΕΣΑ από κάθε είδους εισοδηματικό ή άλλο περιουσιακό κριτήριο. Με τέτοια κριτήρια, είναι σαν να λέει το κράτος ευθέως σε έναν πολύτεκνο πως, η πολυτεκνία του είναι κάτι σαν δοκιμασία και σαν πάθηση, την οποία εάν είναι πλούσιος μπορεί να την αντέξει, εάν όμως είναι φτωχός, τότε το κράτος τον «ελεεί» με μερικά «παξιμάδια».
- Οι κοινωνικές παροχές θα έχουν ένα συγκεκριμένο και προβλεπτό επίπεδο. Για παράδειγμα, το τιμολόγιο του ηλεκτρικού ρεύματος θα έχει συγκεκριμένη και σταθερή τιμή σε βάθος πολλών ετών και οι εισφορές για δίκτυα και λοιπά «κοινωνικά τέλη» θα είναι μηδενικές. Στην τηλεφωνία θα υπάρχει συγκεκριμένο πάγιο όχι πάνω από 10€ για απεριόριστες κλήσεις. Το πετρέλαιο θέρμανσης θα είναι εντελώς αφορολόγητο μόνο για την κύρια κατοικία της πολύτεκνης οικογένειας, (με αναλογισμό στην ποσότητα που χρειάζεται ένα σπίτι τέτοιου μεγέθους για θέρμανση ανάλογα με την περιοχή). Οι παροχές για ενοίκιο επίσης. Το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού θα είναι ετήσιο και διαρκές. Τα κάθε είδους προγράμματα ΕΣΠΑ και κοινοτικών ενισχύσεων, θα έχουν σε προτεραιότητα τις πολύτεκνες οικογένειες.
- Οι μητέρες πρέπει να ενισχύονται για την ασφαλιστική και συνταξιοδοτική τους κάλυψη. Να παρέχονται πλασματικά έτη υπηρεσίας με κάθε παιδί που φέρνουν στην ζωή, κλιμακούμενης διάρκειας με όριο τα 15 έτη. Με τον τρόπο αυτόν και σε συνδυασμό με τα έτη αδείας λοχείας, οι μητέρες θα έχουν την ευχέρεια να μεγαλώσουν τα παιδιά τους και να αποσυρθούν από την ενεργό δράση στην ίδια ηλικία με τους υπολοίπους εργαζόμενους, αλλά με ολιγότερη επίσημη εργασία, δεδομένης της υποκαταστάσεώς της από «εργασία μητρότητας».
- Εφαρμόζεται η ισόβια σύνταξη μητρότητας, με συγκεκριμένο ποσό ανά τέκνο, και χορήγησή του έπειτα από την ενηλικίωση του κάθε παιδιού, ως αυτοτελής και διακριτή σύνταξη.
- Για το φορολογικό σύστημα των πολύτεκνων οικογενειών, προτείνουμε τα εξής:
- Μέχρι την εφαρμογή των Πολιτικών Στόχων της ΝΙΚΗΣ, το αφορολόγητο όριο για οικογένειες θα είναι €10.000 για απλό φορολογούμενο, €20.000 για άτεκνο ζευγάρι, €5.000 για τα δύο πρώτα παιδιά και €10.000 για κάθε ένα των υπολοίπων.
- Οφείλει να αναβαθμιστεί η Ομοσπονδία Πολυτέκνων της πατρίδας μας και να λειτουργήσει στα πρότυπα Οργανισμού, ο οποίος να έχει την δυνατότητα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικογένειας, πέραν της στήριξης των πολυτέκνων οικογενειών σε όποια ζητήματα χρειάζονται, να παρέχει στις οικογένειες οικονομική ενίσχυση με πλήρη διαφάνεια, αξιοποιώντας χορηγίες και δωρεές από κάθε ενδιαφερόμενο.
- Πέραν από την δεδομένη κατάργηση από την ΝΙΚΗ των κάθε είδους τελών ταξινόμησης οχημάτων (για την οποία εδώ και 25 έτη υφιστάμεθα ποινές από την ΕΕ), οι πολύτεκνοι και τρίτεκνοι θα απαλλαγούν ΑΜΕΣΑ από τα τέλη ταξινόμησης και από τα τέλη κυκλοφορίας για οχήματα μέχρι 2000κυβικά/ 180HP κινητήρα, και αυτό εφ όρου ζωής των γονέων, για απόκτηση οχήματος κάθε 6 έτη. Για την περίπτωση των υπερπολυτέκνων οικογενειών (άνω των 6 τέκνων), τα κυβικά και οι ίπποι θα αναπροσαρμόζονται.
- Οι πολύτεκνοι γονείς εξαιρούνται από κάθε είδος τεκμηρίου διαβίωσης.
- Οι πολύτεκνοι που ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα, απαλλάσσονται από τον τεκμαρτό προσδιορισμό του φορολογητέου εισοδήματος.
- Η αντιμετώπιση της στεγαστικής ανάγκης των πολυτέκνων, μπορεί να γίνει οριστικώς με επανασύσταση του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας, για τον οποίο υπάρχει αναλυτικό σχέδιο στις εφαρμοστικές θέσεις των Πολιτικών Στόχων της ΝΙΚΗΣ. Μέχρι τότε, τα μέτρα που δύνανται να λειτουργήσουν είναι:
- Χρηματοδότηση για απόκτηση πρώτης και κύριας κατοικίας της πολύτεκνης-τρίτεκνης οικογένειας, με κλιμακούμενο επιτόκιο (αντιστρόφως αναλόγως του αριθμού των παιδιών), ούτως ώστε η πολύτεκνη οικογένεια να έχει άτοκο το δάνειο και η υπερπολύτεκνη οικογένεια να απαλλάσσεται και από ένα μέρος του κεφαλαίου.
- Η πολύτεκνη-τρίτεκνη οικογένεια προστατεύεται από τους πλειστηριασμούς για την πρώτη και κύρια κατοικία της, με πρόβλεψη για υπαγωγή της στο καθεστώς του «ευάλωτου νοικοκυριού» του πτωχευτικού κώδικα.
- Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013, αναθεωρείται, με σκοπό να παρέχει ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για οφειλές των πολυτέκνων και τριτέκνων.
- Προκειμένου να ενισχυθεί η απόκτηση παιδιών, εφαρμόζουμε το πρόγραμμα, δανειοδότησης της οικογένειας με ένα ποσό (π.χ. €40.000), το οποίο με κάθε γέννηση πρώτου και δεύτερου παιδιού μειώνει το επιτόκιό του, στο τρίτο παιδί γίνεται άτοκο και από το τέταρτο και έπειτα, διαγράφει το 25% του ποσού για κάθε παιδί που γεννιέται.
- Τα προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά (παιδικές τροφές, παιδικά φάρμακα, πάνες κλπ), έχουν ελάχιστο ή μηδενικό ΦΠΑ.
- Η εργασιακή κατάσταση των νέων οικογενειών είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της οικογένειας και την ευόδωση της τεκνογονίας. Προς τον σκοπό αυτό:
- Παρέχεται άδεια για την γονική ανατροφή (ή λοχείας) ενός έτους με πλήρεις αποδοχές και δευτέρου έτους με μειωμένες αποδοχές. Το εργοδοτικό κόστος θα καλύπτεται από το κράτος, μέσω των Ειδικών Λογαριασμών.
- Προκρίνονται οι ευέλικτες μορφές εργασίας (εξ αποστάσεως ή ελαστικού ωραρίου) για γονείς πολύτεκνων οικογενειών, αναλόγως προς τον αριθμό των παιδιών.
- Προκρίνεται η μείωση των εργοδοτικών εισφορών, για προσλήψεις γονέων πολυμελών οικογενειών στον ιδιωτικό τομέα, αναλόγως προς τον αριθμό των παιδιών.
- Καθιερώνεται η επιλογή πρόσληψης στο Δημόσιο, ενός γονέα και ενός εκ των τέκνων, από κάθε πολύτεκνη οικογένεια. Επίσης, πριμοδοτείται μοριοδότηση των υπολοίπων μελών αναλογικά, για την πρόσληψη στο Δημόσιο. Για τον ίδιο λόγο, οι εκπαιδευτικοί πολύτεκνοι μοριοδοτούνται σημαντικότερα, ούτως ώστε να αποκτούν προτεραιότητα για την κάλυψη θέσεων στην δημόσια εκπαίδευση.
- Τα τέκνα των πολύτεκνων-τρίτεκνων οικογενειών, αποκτούν επιδότηση, ούτως ώστε να έχουν ευχέρεια να λαμβάνουν την αναγκαία βρεφική και παιδική μέριμνα, μέχρι την ένταξή τους στην δημόσια εκπαίδευση.
- Οι νέοι γονείς, αλλά και οι νέοι γενικότερα, ενισχύονται και ενθαρρύνονται, ούτως ώστε να αποκτήσουν παιδιά όσο δυνατόν ενωρίτερα και πάντως ενωρίτερα από το 30ο έτος. Αυτό μπορεί να γίνει με εφαρμογή φορολογικών κινήτρων ή λοιπών ασφαλιστικών και κοινωνικών μέτρων.
- Οι φοιτητές, τέκνα πολύτεκνων οικογενειών, αποκτούν κύριο δικαίωμα για μετεγγραφή στην πλησιέστερη σχολή της κύριας κατοικίας της οικογένειάς τους. Αυτό ισχύει για όλα τα τέκνα των πολύτεκνων οικογενειών, χωρίς κανένα άλλο κριτήριο.
- Η αντιμετώπιση του ζητήματος της τεκνοποιΐας, οφείλει να αποτελέσει σημαντικό και οργανωμένο παράγοντα της κυβερνητικής πολιτικής, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η μείωση των γεννήσεων και η αύξηση των παιδιών σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Για τον σκοπό αυτόν:
- Οι οικογένειες-ζευγάρια χωρίς παιδί, αποτελούν σημαντικό ποσοστό και μέγεθος στην κοινωνική μας κατάσταση. Η πολιτεία οφείλει να σταθεί δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να αντιμετωπίσει τους λόγους οι οποίοι τους εμποδίζουν στο να πάρουν την απόφαση της τεκνοποιΐας.
- Για τον ίδιο σκοπό, και επειδή και οι οικογένειες με ένα παιδί είναι ένας μεγάλος αριθμός, πάλι η πολιτεία οφείλει να σκύψει επάνω στην κατάστασή τους και να δει τους λόγους οι οποίοι δεν τους αφήνουν να προχωρήσουν και στην απόκτηση άλλων παιδιών.
- Για την αντιμετώπιση των αναγκών των παιδιών στην οικογένεια, πρέπει να θεσπιστεί ως οικονομική ενίσχυση σε κάθε παιδί που γεννιέται, το ποσό των €200 μηνιαίως, μέχρι την ενηλικίωσή του.
- Η εκπαιδευτική πολιτική πρέπει να λαμβάνει υπόψη της την ανάγκη για φροντίδα των παιδιών που πρόκειται να γεννηθούν, ούτως ώστε να δημιουργεί τις δομές εκείνες με τις οποίες θα εξασφαλίζεται η μέριμνα και η φροντίδα των παιδιών, προκειμένου οι γονείς να έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με την κάλυψη των αναγκών της οικογένειας.
- Ας μην ξεχνάμε πως, σε σχέση και με την περιφερειακή αναγέννηση, οι άνθρωποι της επαρχίας και της πρωτογενούς παραγωγής, δαπανούν αρκετό χρόνο καθημερινώς και με ελάχιστα διαλείμματα ετησίως, στην λειτουργία και διατήρηση της εργασίας τους. Καθ’ όλο αυτό το χρονικό διάστημα, περιμένουν από την πολιτεία την στήριξη στις οικογενειακές τους ανάγκες, για φροντίδα των παιδιών και της υγείας τους.
- Συστήνεται Ειδικός Λογαριασμός στον κρατικό προϋπολογισμό, για την χρηματοδότηση των μέτρων ενίσχυσης της οικογένειας και του δημογραφικού. Ο εν λόγω λογαριασμός θα μπορεί να τροφοδοτείται, εκτός από τον κρατικό προϋπολογισμό και με:

